Pagina contului 22Bet este centrul principal al jucătorilor. Aici clienții 22Bet vor putea să-și gestioneze informațiile și să parieze pe produsele de jocuri și jocuri de noroc ale furnizorului. În primul rând, totuși, clienții trebuie să poată să se înregistreze și să verifice un cont și să se conecteze la profilul lor.
Conturile 22Bet pot fi deschise și verificate în doar câțiva pași. Nu este necesară nicio documentație specială, iar clienții vor trebui pur și simplu să folosească aplicațiile de e-mail și de plată pentru a finaliza verificarea. Odată deschis, contul poate fi folosit pentru a plasa pariuri pe produsele de pariuri sportive și cazinouri online ale 22Bet.
Jucătorii își pot verifica contul rapid și ușor atunci când se înregistrează. Ei vor trebui pur și simplu să-și verifice contul prin e-mail și să-și confirme contul bancar și metoda de depunere folosind o aplicație de plată sau un software bancar online.
Odată ce contul este configurat, jucătorii se pot întoarce pe site-ul 22Bet și se pot conecta folosind formularul. Jucătorii își pot salva informațiile de conectare pe dispozitivul lor pentru a ușura acest proces, deși acest lucru nu ar trebui să fie folosit pe dispozitivele publice, deoarece poate duce la încălcări de securitate.
Conturile de jucător pot fi blocate sau blocate. Acest lucru se poate întâmpla dacă contul este inactiv sau dacă echipa 22Bet identifică orice comportament suspect în cont. Dacă acest lucru are loc, jucătorii pot urma o procedură standard pentru a debloca contul și a recâștiga accesul la instrumentele și produsele de pariuri ale 22Bet.
Utilizatorii pot decide că nu mai doresc să-și folosească contul 22Bet și pot solicita închiderea contului. Din păcate, acest lucru nu este atât de ușor de realizat pentru jucătorii 22Bet, deoarece nu există opțiunea „Închidere cont” pe platformă. Cu toate acestea, contul va fi blocat automat dacă nu este utilizat timp de trei luni sau mai mult.
Ca alternativă, jucătorii pot contacta asistența și pot solicita închiderea imediată a contului. Unii utilizatori raportează că acest lucru nu este posibil și că personalul de asistență va spune pur și simplu jucătorului să aștepte trei luni până când contul este blocat automat.