Clienții Betsafe pun în mod regulat aceste întrebări înainte, în timpul și după plasarea pariurilor.
De ce nu pot să mă înregistrez pentru un cont?
Dacă nu puteți crea un cont, aceasta poate fi din cauza unuia dintre următoarele motive:
Informațiile dumneavoastră au fost deja înregistrate.
A fost aleasă țara greșită.
VPN este utilizat.
Dacă nu vă amintiți că v-ați înregistrat un cont la Betsafe, nu utilizați un VPN și ați ales țara potrivită, vă rugăm să contactați Echipa de asistență pentru clienți. Îi puteți contacta prin chat live, e-mail sau printr-o solicitare de apel invers.
Cum pot obține o nouă parolă dacă am uitat-o pe a mea?
Pentru a accesa pagina Parola uitată, accesați pagina principală, selectați „Autentificare” și faceți clic pe „Ați uitat parola?” legătură.
Introduceți adresa de e-mail în zona de e-mail pentru a înregistra contul și faceți clic pe butonul „Resetare parolă”.
După aceea, veți primi un e-mail cu un link pentru a vă reseta parola. Pur și simplu faceți clic pe link și urmați instrucțiunile.
Cum îmi modific adresa de e-mail înregistrată?
Pentru a actualiza adresa de e-mail asociată contului dvs., vă rugăm să trimiteți un e-mail la support-en@betsafe.com de la noua adresă de e-mail pe care doriți să o utilizați.
Vă rugăm să trimiteți următorul mesaj și detaliile prin e-mail:
Pe lângă informațiile menționate mai sus, aceștia vor solicita o copie a unui act de identitate valabil din motive de securitate. Odată ce cererea a fost examinată, unul dintre reprezentanții lor de asistență pentru clienți vă va contacta.
Ce se întâmplă dacă nu îmi verific contul?
Betsafe încearcă să ofere un mediu de joc sigur pentru toți jucătorii săi. Deoarece aceasta este o cerință legală, contul dvs. de pariuri poate fi restricționat, înghețat sau suspendat dacă nu prezentați documentele necesare. Acest lucru se poate întâmpla dacă informațiile pe care le furnizați sunt descoperite a fi inexacte sau înșelătoare.
Dacă nu puteți obține documentele necesare, vă rugăm să contactați echipa de asistență pentru clienți. Îi puteți contacta prin chat live, e-mail sau o cerere de apel invers.
Cum sunt prezentate cotele pe site?
Ca standard, Betsafe afișează cote la pariuri de 1 unitate; cotele sunt afișate în această miză unitară. Vă puteți ajusta miza de bază pentru a reflecta cotele relevante din tote-ul pe drum, accesând setările contului:
Suma miză preferată > Setări > Talon de pariuri
Statele Unite ale Americii, Singapore, India, Germania, Italia și Turcia se numără printre țările afectate. Dacă nu vă ajustați preferințele, cotele vor fi afișate după raportul de miză de 1 unitate al fiecărei piese.
Când va fi achitat pariul meu?
Betsafe reglează pariurile cât mai repede posibil. Cele mai multe pariuri câștigătoare sunt decontate în 15 minute de la rezultatele finale anunțate.
Unele pariuri, pe de altă parte, pot dura ceva mai mult. Pentru a garanta că pariurile sunt decontate corespunzător, Betsafe le soluționează întotdeauna prin raportul oficial de meci emis de organul de conducere al evenimentului.
Dacă aveți un pariu în așteptare, vă rugăm să contactați echipa de asistență pentru clienți. Îi puteți contacta prin chat live, e-mail sau o cerere de apel invers.
Ce pot face dacă pariul meu a fost stabilit incorect?
Dacă simțiți că pariul dvs. a fost decontat incorect, Betsafe va investiga.
Betsafe are nevoie de numărul de cupon asociat pariului dvs. pentru a vă oferi cel mai bun serviciu posibil. Puteți contacta echipa lor de asistență pentru clienți prin chat live, e-mail sau o cerere de apel invers.
Cum folosesc funcția Retragere?
Faceți clic pe „Confirmați retragerea” sau „Confirmați” (o cerere de retragere) pentru a încasa un pariu. Odată ce o cerere de retragere a fost aprobată, aceasta nu poate fi anulată.
Betsafe are dreptul de a accepta sau de a refuza o Solicitare de Retragere la discreția sa. O cerere de retragere poate fi refuzată din diverse motive, inclusiv o modificare a cotelor sau suspendarea unei piețe (inclusiv orice etapă a unui pariu multiplu).
Să presupunem că o cerere de retragere este refuzată din orice motiv. În acest caz, va fi afișată o notificare care vă informează că Solicitarea de Retragere a fost refuzată și vă poate fi furnizat un nou Preț de Retragere. Să presupunem că nu ați făcut o Solicitare de retragere ca răspuns la prețul de retragere revizuit. În acest caz, pariul inițial va fi decontat folosind instrucțiunile și cotele originale atunci când pariul a fost acceptat.
Unde pot găsi termenii și condițiile oricărei oferte de bonus sau promoție?
Fiecare campanie și ofertă va conține informații despre regulile și cerințele aplicabile. Acestea vor include modul de activare a bonusului, eligibilitatea națiunii, criteriile metodei de depunere și cerințele de pariere pentru a accesa banii bonus.
Înainte de a încerca să activați o promoție sau o ofertă, vă recomandăm să citiți cu atenție Termenii și condițiile.
Ce este IBAN/SWIFT?
Este posibil să vi se solicite să introduceți codul IBAN și SWIFT/BIC atunci când efectuați o retragere prin transfer bancar.
IBAN este un standard internațional pentru identificarea unui cont utilizat în același mod ca transferurile bancare locale, dar pentru plăți internaționale. SWIFT/BIC este un cod de tranzacție internațional utilizat pentru a identifica o anumită bancă.
De regulă, puteți obține atât numărul SWIFT/BIC, cât și numărul IBAN în serviciile bancare online sau contactând banca.