Betsson continuă să urmărească o strategie globală de expansiune cu lansarea în Danemarca


Best Casinos 2025
Betsson, un brand lider mondial de pariuri sportive, și-a mărit amprenta în Danemarca după ce a lansat un alt brand. Compania a anunțat că casa de pariuri sportivă cu marca Betsson va fi lansată pe piața locală, ducând numărul total la două.
Gigantul pariurilor a fost lansat în Suedia și este listat la Stockholm. Această lansare dovedește și mai mult angajamentul lui Betsson de a urma o strategie de dominare globală. Brandul său emblematic va coexista cu NordicBet Casino în Danemarca.
Betsson Group are deja o prezență puternică în țară prin NordicBet. Acest site reglementat de pariuri sportive are deja un acord de sponsorizare pe doi ani cu divizia de fotbal de top, care se promovează ca NordicBet Liga.
Potrivit lui Ronni Hartvig, CCO al Betsson Group, Danemarca este întotdeauna o piață importantă pentru operatorul de pariuri. El a spus că compania încearcă să exploateze puterea consecvenței, sinergiei și scalabilității prin consolidarea operațiunilor sale sub umbrela Betsson.
„Această abordare de rebranding ne dă putere să optimizăm în continuare resursele, să cultivăm o identitate de brand coerentă și să extindem impactul pozitiv prin diverse inițiative de marketing și parteneriate globale”, a continuat Hartvig.
Potrivit cifrelor sale de tranzacționare din primul semestru, poziția grupului Nasdaq Betsson în Danemarca a beneficiat companiei. În prima jumătate a anului, veniturile de pe piață ale companiei din pariuri sportive și activități de cazinou au atins un maxim istoric. Țările nordice, inclusiv Danemarca și Suedia, a contribuit în general cu 22% din veniturile totale ale companiei, Europa de Vest contribuind doar cu 11%.
Dar, în ciuda afișării unor cifre financiare impresionante, prioritatea companiei este extinderea la nivel mondial, intrând în mod explicit în noi zone. Site-ul de pariuri sportive își propune, de asemenea, să-și impulsioneze brandul prin eforturi de marketing cuprinzătoare.
În luna februarie a acestui an, compania a fost mândră să anunțe a treia licență iGaming în Argentina. Dar într-o mișcare care i-a surprins pe mulți, gigantul pariurilor sportive și-a retras cererea de licență olandeză, invocând întârzieri semnificative în procesul de aprobare. Cu toate acestea, Betsson a spus că poate reconsidera decizia în viitor.
Știri înrudite
